«Երկու շաբաթ է, ինչ ձեռքս
վրձին չեմ վերցրել: Կար մի ժամանակ, երբ ամեն օր նկարում էի ու չէի պատկերացնում, թե
կապրեմ մի օր առանց նկարելու: Հիմա հասկանում եմ, որ ամեն օր նկարում էի, քանի որ մշտական
ոգևորության մեջ էի, այսինքն՝ դա բնական վիճակ էր ինձ համար»,- ասում է Քնարիկ Հովհաննիսյանը:
Չնայած այդ ամենին՝ նրա արվեստանոցը լի է կտավներով. «Երբ երկար ժամանակ, երկար տարիներ
աշխատում ես, ապա հետո գալիս է մի պահ, երբ պիտի կիսվես, քո ապրումները և հուզումները
փոխանցես մարդկանց: Գրեթե 20 տարի է, ինչ անհատական ցուցահանդես չեմ ունեցել»,- իր
մտորումներն է մեզ հետ կիսում արվեստագետը:
Նկարչուհին ոգևորության պակասը բացատրում է երկխոսության
բացակայությամբ՝ խաթարվել է բնություն - արվեստագետ - հասարակություն կապը: Ռեալիստ արվեստագետի հետաքրքրության
առարկան միշտ էլ իրական կյանքն է եղել իր բոլոր դրսևորումներով, անմիջական շփումը բնության
ու մարդկանց հետ: Նրանք հետագայում նկարչի կտավներում բնանկարների, նատյուրմորտների
ու բնանկարների են վերածվում: «Մեծ սիրով եմ հիշում, թե ինչպես Լավինյա Բաժբեուկ-Մելիքյանի,
Քնարիկ Վարդանյանի և Նանա Գյուլիքխևյանի հետ շրջաններ ու գյուղեր էինք մեկնում ու օրերով
աշխատում: Կպատկերացնեք՝ ոչ մի ծանոթ չունեինք այդ վայրերում, սակայն մարդիկ սիրով
էին հյուրընկալում մեզ: Այսօր այդ ամենի պակասը կա, նկարիչն այդպես աշխատելով է կայանում,
իսկական նկարիչ դառնում: Բացի այդ՝ բնությունը և նոր ծանոթությունները միշտ էլ ոգևորության
մեջ են պահում արվեստագետին»: Իրավամբ, վերջին տարիներին շատ քիչ են հասարակությանը ներկայացվում ավագ սերնդի արվեստագետներին,
երիտասարդ սերունդը չի ճանաչում նրանց: Սակայն, եթե ավելի անկեղծ լինենք, ապա մեր օրերում
բոլոր իսկական արվեստագետները ներկայանալու կարիք ունեն, ուղղակի հոգևոր արժեքների
հասարակական պահանջն է քչացել կարծես:
Քնարիկ Հովհաննիսյանի արվեստանոցում, ինչպես կասեն,
բոհեմական խառնաշփոթ է: Նա հերթով կողք-կողքի շարում է իր կտավները: Նկարչուհու համար
Շորժան զուտ հանգստավայր չէ, այն երկարամյա ներշնչանքի աղբյուր է: Նրա կտավներում Սևանը
մեկ ոսկեգույն է, մեկ մանուշակագույն, մեկ դեղին՝ ոչ երկնագույն: Արվեստագետը վերջերս
հաճախ է ծաղիկներ նկարում, սակայն դրանք առօրեական, ամեն օր մեզ հանդիպող ծաղիկներ
չեն: Կալաները նկարչուհու կտավներում չափազանց նուրբ են, դրանց գույները՝ նույնպես:
Քնարիկ Հովհաննիսյանի կտավների ծաղիկներն անծայրածիր մարգագետին է հիշեցնում:
Այսօր հաճախ գերադասում ենք շրջանցել, ավելի ճիշտ կլինի
ասել, փախչել իրականությունից՝ նոր աշխարհներ, սուր զգացողություններ ձեռք բերելու
ակնկալիքով: Արվեստը՝ մասնավորապես կերպարվեստը, մեզ տալիս է այդ հնարավորությունը:
Սակայն պատկերացրեք, թե որքան հրաշալի է, երբ կան արվեստագետներ, ովքեր մեր դժգույն
իրականությունը կարողանում են այդչափ ապրված ու բանաստեղծական ներկայացնել: Այստեղ
իրական կյանքն ու մարդկային երևակայությունն են հանդիպել: Այդպիսի արվեստագետ է Քնարիկ
Հովհաննիսյանը:
Նա ծնվել է 1926թ. Երևանում: 1950 թ. ավարտել է Լենինգրադի գեղարվեստամանկավարժական ուսումնարանը, իսկ 1956 թ. Ռեպինի անվան գեղարվեստի ակադեմիայի գեղանկարչության բաժինը՝ Իոհանսոնի դասարանը: 1960 թ. Նկարիչների Միության անդամ է: Ունեցել է 6 անհատական ցուցահանդեսներ՝ 1988 թ. Մոսկվայում, 1985 թ. Բաքվում, 1980, 2010, 2013 թթ. Երևանում և 1962 թ. Չելյաբինսկում:
Նա ծնվել է 1926թ. Երևանում: 1950 թ. ավարտել է Լենինգրադի գեղարվեստամանկավարժական ուսումնարանը, իսկ 1956 թ. Ռեպինի անվան գեղարվեստի ակադեմիայի գեղանկարչության բաժինը՝ Իոհանսոնի դասարանը: 1960 թ. Նկարիչների Միության անդամ է: Ունեցել է 6 անհատական ցուցահանդեսներ՝ 1988 թ. Մոսկվայում, 1985 թ. Բաքվում, 1980, 2010, 2013 թթ. Երևանում և 1962 թ. Չելյաբինսկում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий